Dalta

Februarie 22, 2008


asteptare

Te-asteptam

infrigurat

Cu-o dalta-n

mana

Trecatorii

ma priveau

Mirati

Nestiind

Ce sa imi spuna

Intr-un tarziu

Ai aparut

Dar nu aveam

Ce te-asteptai

Sa am

In mana.

*

Cu-o dalta-n

Mana

Inca

Mai astept.

5 Răspunsuri to “Dalta”

  1. dianette Says:

    Triste cuvinte.. triste asteptari.. Daca nu vine.. de asta ai dalta..
    Simt totusi ca nu astepti degeaba.
    Melodia mi-a dat fiori..

  2. Liana C Says:

    Cohen, monolog, cu dalta sculptezi versuri, asteptand. Impresionant.

  3. gabitzubitzu Says:

    Orice existenţă se găseşte mereu, irevocabil, „cu faţa la tăişul clipei”.
    Frumos poem.

  4. Dan Iancu Says:

    iubita mea cu sfîrcuri bleu,
    ca ochi-ţi cautînd pahare
    pe masă,-n tîrgul de tant mieux
    să mă îmbii de-o căutare.
    a fost să-mi fie preţ de-un ceas
    peduncul roz chemînd aldine
    muiate-n otrăvit balans
    cu talii macre concubine.
    să te privesc cum n-ar mai fi
    nici lume, nici oraş, nici clampă,
    la uşa noastră-ntru-n tant pis
    căzut pe-o rînă, fără lampă,
    unde ne-om fi răcind a smîrcuri…
    iubita mea, albastre sfîrcuri.

  5. silver rain Says:

    te-am asteptat
    dincolo de timp
    intr-un anotimp
    inventat
    sau
    doar uitat
    intr-un amurg am plecat
    dar ti-am lasat
    pe tacerea mesei
    singura ramasa intre noi
    o piatra
    si o dalta
    o inima sculptata
    va inflori
    imi spuneai
    in locul inimii
    cu degetul desenata
    si atunci vei simti
    in sfarsit
    curgerea timpului
    prin florile
    unei inimi de piatra


Lasă un răspuns

