Rasul lui D-zeu

Martie 11, 2008


dumnezeu

L-am auzit pe

Dumnezeu razand,

in timp ce-si

turna un pahar de vin.

„Niciun om

nu are de ce sa se scuze

in fata Mea!

Stii, pacatul nu exista”,

imi zise El senin.

„Nu te uita mirat,

stiu bine ce iti zic,”

– si-si mai turna un pahar –

„am inventat Omul,

si-asta-i deajuns”,

si rase iar…

amar.

12 Răspunsuri to “Rasul lui D-zeu”

  1. carmin Says:

    Logica:
    daca radea amar inseamna ca si-a dat seama ce a creat si asta este exclus, pentru ca numai un nebun putea crea omul si atunci rasul creatorului nu putea fi decat nebunesc; in nici un caz amar:D

  2. monoloage Says:

    aici nu are nicio legatura logica…

  3. Liana C Says:

    Zig Ziglar : „Cel mai important lucru este ca vei constata ca fara Dumnezeu totul este permis, dar ca prin Dumnezeu totul este posibil.”

  4. gabi Says:

    Toată filozofia e fără răspuns. Faţă de ea, sfinţenia este o ştiinţă exactă.

  5. carmin Says:

    n-am facut decat sa accentuez ideea desprinsa din ceea ce ai scris tu (sau pe care am inteles-o eu), dar sub o alta forma…:)

  6. carmin Says:

    ce inteleg eu?
    Dumnezeu a pacatuit creand omul si pacat mai mare ca al lui nu exista, iar rasul lui amar este o forma de regret, ceea ce ne face sa credem ca aparitia omului a fost o eroare, o intamplare nefericita…
    la „riscul de a fi” sunt cateva randuri scrise de mine ce au o oarecare tangenta cu tema de aici.
    eu una ma simt ca intr-un joc nereusit al creatorului, abandonat chiar, in cazul in care accept existenta Lui:D
    si multe ar mai fi de spus aici…:)

  7. dianette Says:

    Rad Dragos. Si fac ceva pe ele pacate. Le spala ploile.. primaverile din noi.. Imprimaverim, Dragos. Da-le dracu’ pacate. Nimeni nu e fara ele. Dumnezeu e unul singur si bea vin cu noi la masa.. poate bea si vodka. Respect!

  8. Cristia Says:

    :)))) Rad cu pofta, cu satisfactie..Am aflat inaintea Lui ca pacatul nu exista! Acum vad ca a cazut si El la pace cu ideea…

  9. monoloage Says:

    @gabi are un raspuns: Creatorul isi regreta momentul crearii
    @carmin nu e vorba de faptul ca Dumnezeu a pacatuit. Doar ca nu stia ce monstru a creat. A aflat mai tarziu.
    @dianette imprimaverim de mult timp incoace. Efectele nu se vad, insa 😉
    @cristia poate, deocamdata, a cazut la pace…poate…

  10. carmin Says:

    o sa-mi permit o mica gluma:)
    Daca omul a fost creat după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu(si nu se face referire aici la asemanarea fizica), si daca El nu stia ce a creat, nu cumva nu se cunostea pe Sine, nu cumva se supraestima si daca a creat un om pacatos, asta nu inseamna ca si el la randul lui a pacatuit creandu-l?
    ca si-a dat seama mai tarziu, asta e alta papica de peste:)) si nu ne mai poate ajuta cu nimic:P

  11. carmin Says:

    omul,
    imagine perversa
    citita pe retina
    unui fulger globular;
    omul,
    gandire parsiva
    in universul descompus;
    omul,
    o creatura
    lipsita de simturi omenesti,
    condusa de instinctele primare
    si nostalgia grotelor natale.

  12. calatorru Says:

    puternic finalul, concluzia…
    „si asta/i deajuns”


Lasă un răspuns

