Vasalii

Martie 14, 2008


carne

ne-am imbatat

cu infinit

dar timpul

joaca drame

ramanem

la sfarsit

umili vasali

unei bucati

de carne.

10 Răspunsuri to “Vasalii”

  1. carmin Says:

    deseori mi se intampla ca la o noua citire a aceluiasi text sa-i dau un alt sens decat la prima.
    de data asta mi s-a intamplat sa gasesc doua sensuri total diferite la o singura citire a textului tau si s-ar putea ca niciunul din ele sa nu coincida cu ceea ce ai gandit tu cand l-ai scris:)
    as fi curioasa sa stiu adevaratul sens, adica ceea ce ai vrut tu sa subliniezi…
    unul din sensurile date de mine se poate sa fi fost influentat de fotografia afisata(o splendoare); melodia nu poate fi ascultata – incearca sa o schimbi cu alta care sa aiba acelasi rol.

  2. carmin Says:

    sa fie Johnny Cash – Hurt ?!🙂
    dap, asta e!

  3. silver rain Says:

    doamne, de am avea doar pentru o clipa intelepciunea de a vedea si de a trece dincolo de timpul care joaca drame am reusi poate sa lasam sufletul sa se imbrace cu bucuria care curge dincolo de ambalajul asta de carne…

  4. dianette Says:

    Ramanem.. din pacate..

  5. Liana C Says:

    si de timp …

  6. monoloage Says:

    @carmin silver rain a spus cel mai bine ce vroiam sa zic
    @dianette din pacate da…

  7. carmin Says:

    😦 da, mi-era teama de un astfel de raspuns…
    sunt atat de multe de spus si poate ai crede ca sunt povesti.
    parerea mea este ca nu e nevoie de prea multa intelepciune ca sa-ti lasi sufletul sa simta liber pretuindu-i forta si bucuria tineretii pe care ne-o ofera de-a lungul vietii, in ciuda timpului ce curge.
    Trupul e un ambalaj ce nu trebuie neglijat, e drept, dar nu trebuie pus mai presus de suflet; sufletul este tot ceea ce insemnanm si trebuie sa-l mentinem tanar, curat, frumos, cald.
    Nu este deloc greu sa ne intoarcem in timp sau sa trecem dincolo de el atata vreme cat nu ne abandonam sufletul in favoarea trupului. Important este sa nu zabovim prea mult in calatoriile noastre in timp, pentru ca ne vor lasa dureri greu de vindecat daca nu stim cand sa revenim in timpul nostru; si atunci o sa ne intrebam cine e cel ce ne joaca drame, timpul ce curge, sau sufletul ce se incapataneaza sa tina pasul cu timpul?!:)
    „Stau ghemuita, cu genunchii la gura, ca fatul inainte de a vedea lumina zilei, nereusind sa mai pluteasca in lichidul ce aproape s-a scurs, stapanit de o singura dorinta, aceea de a nu se naste, de a nu fi prins in ghearele parsive ale vietii.
    Inaintez printr-un tunel ai carui pereti se ingusteaza intr-un con, indreptandu-ma spre varful lui.
    Sufletul ramane in urma, nu mai tine ritmul cu timpul, refuza sa imbatraneasca odata cu trupul, provocandu-mi dureri; dureri placute uneori, atunci cand minte-ai face jocul, uitand de ani.”
    randuri scrise cu ceva timp in urma…

  8. monoloage Says:

    nu e nevoie de multa intelepciune si..totusi…;)
    radurile tale scrise cu mult timp in urma imi aduc aminte de mitul pesterii…

  9. carmin Says:

    🙂 stiu si eu daca e lipsa de gandire sau constietizarea faptului ca am fost aruncata intr-o lume pe care nu o recunosc ca fiind a mea, intr-o lume in care nu-mi gasesc locul… in care ma simt ca intr-o colivie, rupta de restul lumii si asta nu din lipsa de educatie sau datorita propriilor prejudecati.
    sunt doar o fiinta vesnic nemultumita ce ar vrea mult mai mult de la viata si de la mine:), cam asta e…
    faceai referire la PLaton, desigur.

  10. reb3lle21 Says:

    Nici un alt comentariu. Poezia spune tot si mult! Foarte frumos!!!


Lasă un răspuns

