Deosebire

Martie 17, 2008


val

Deoarece

cineva a inventat

cuvantul val,

trebuie sa-l deosebesc

de apa?

12 Răspunsuri to “Deosebire”

  1. dianette Says:

    Si eu ma-ntreb.. Mi s-a spus de curand „sunt pe val”.. si ma gandeam ce inseamna.. I-as fi raspuns „vezi sa nu te-nneci”..
    Valuri sparte.. apa.. nu le pot deosebi..

    PS. Nu mai merge videoclipul..

  2. monoloage Says:

    deosebirea o face denumirea..
    acum merge videoclipul…

  3. dianette Says:

    Da.. denumirea.. Multumesc. Ascult melodia acum..

  4. monoloage Says:

    eu merci pentru atentionare…melodia…hm..nice…dpdv al meu

  5. dianette Says:

    Melodia.. e nice.. si din al meu pdv :))
    Si ce ai scris… e interpretabil.. tare.. si nice.

  6. carmin Says:

    cum bine spune Dianette, lasandu-ne purtati de val ne putem ineca – si cand ne gandim ca doar 20% din ceea ce intreprindem in viata este impotriva valului:)
    riscam cam mult nu, chiar si atunci cand ne dezvelim sufletele pe internet…

  7. dianette Says:

    Carmin.. impotriva valului.. ori a valurilor… Impotriva a tot si a toate.. nu e mereu bine.. nici APA de ploaie…
    Riscam… doar oameni suntem!
    Si DACA.. cineva indrazneste sa transforme riscul.. intr-un mare rahat(scuze, but that’s the way I feel it!) atunci.. nu e OM. Si apa de ploaie.. ce curge siroaie.. e o simpla apa de la robinet..

  8. carmin Says:

    eu nu faceam decat sa-ti aprob primul tau text:)
    altfel nu putem trai decat riscand intr-un fel sau altul, inecandu-ne in apa de ploaie sau in acel mare ….. de care amintesti:)
    si eu imi dezgolesc sufletul aici prin parerile ce mi le expun:)

  9. dianette Says:

    Carmin.. primul MEU text.. sau al lui Dragos?
    Hai ca m-ai pus pe ganduri..:)) ori era vorba de primul comm aici..?
    Sufletele sunt mai frumoase goi.. oricum ar fi..
    N-au nevoie de fatada decat in real.. unde chiar trebuie sa ne ascundem.. e o nevoie.. de protectie..

  10. dianette Says:

    Suflete goi =))) Hai ca-s tare..
    Mi se iarta dezacordul nu ?

  11. carmin Says:

    Dianette, faceam referire la primul tau comentariu de pe aceasta pagina – pare a fi un text, nu?🙂
    :)) greseala recunoscuta e pe jumatate iertata:P
    hai ca ai scapat de data asta:))
    Oare cati dintre noi si de cate ori ne recunoastem greselile facute in viata – nu ma refer la cele gramaticale:))
    Da, sunt mai frumoase si spun asta pentru ca eu cred ca nici un suflet nu poate fi atat de rau pe cat ar vrea sa para desi, daca se straduiesc ar putea fi si dovezi sunt destule:(
    Nu am sa inteleg niciodata rautatea ca sentiment(?!) si forma de manifestare, chiar daca uneori sunt obligata sa recurg la ea.
    Da, ne ascundem sau incercam si fatada de care spui tu nu este altceva decat o masca, o minciuna; de ce trebuie sa traim o viata ascunzandu-ne in spatele unor minciuni? pentru a ne proteja de cine si de ce? oare cum ar fi daca am renunta toti la mastile acestea ce ne tin la distanta unul de altul? nu am simti si nu am trai oare unul prin altul cunoscandu-ne si intelegandu-ne astfel mai bine? ar mai exista oare sentimente urate ca ura, rautate, invidie, sau puterea lor ar creste si mai mult?
    iar cu iubirea, cu ea ce s-ar intampla?

  12. dianette Says:

    Carmin.. textele mele-s mult mai lungi.. observ cum ma pierd in cuvinte si nu reusesc sa le mai dau sensul ce mi-l doresc.. Da.. poate e mai bine scurt si la obiect.. precum acel comentariu.
    Greselile recunoscute ar fi tare frumos sa fie si iertate.. macar pe jumatate:)
    Ai mare dreptate.. Rai putem fi toti daca vrem.. putin fard.. si gata. Si cel mai bun suflet poate deveni… un cosmar.. al altuia.Din pacate..
    De ce? Acest raspuns chiar nu-l detin.. uneori suntem fortati de imprejurari.. desi cred ca in final e doar alegerea noastra.. Ne lasam influentati de actiunile celor din jurul nostru.. si uneori inconstient purtam masca negativa.. Pacat. Lumea ar putea fi mai buna.. Depinde doar de noi.. si de sufletele noastre..
    Iubirea.. ahh ar fi prea frumos sa fie adevarat..:))


Lasă un răspuns

