Nimic nu-mi apartine

Martie 18, 2008


 exil

Sunt un strain

prin lume ,

in exil

fata de trup.

nimic nu-mi

apartine,

dar

zboru-mi este

sfant.

chiar de

ma prabusesc,

pentru

a saruta pe Geea,

sunt tras

iar, de un fir,

sa zbor

strain prin lume.

imi place

in exil,

nimic

nu-mi apartine.

7 Răspunsuri to “Nimic nu-mi apartine”

  1. dianette Says:

    Uneori imi sunt straina mie.. Ramanem niste straini..
    Mai poti zbura? E minunat sa poti face asta..
    Nimic nu ne apartine.. si cat de des uitam..
    Posesivi, ne punem amprenta pe tot ce atingem.. avem iluzia ca ne apartine.. ramanem cu iluzia, amara ce-i drept.. si cu zborul.. ce-i ce mai stim zbura..

  2. dianette Says:

    cei*

  3. Cristia Says:

    Dragos, jos palaria! Extraordinara poezia ta..

  4. monoloage Says:

    @dianette ..toti mai putem zbura…acum depindede altitudine
    @cristia ce pot sa zic…merci..

  5. carmin Says:

    Nici mie…chiar daca simt totul in mine.
    Azi am avut mai mult timp si te-am citit din urma; m-au incercat emotii diferite trecand de la o pagina la alta, descoperindu-te si pierzandu-te, in acelasi timp, printre randurile scrise de tine si citite de mine.
    Te voi citi atat timp cat vei mai scrie aici.
    Eu am felul meu de a intelege randurile si golurile pline dintre ele, asa ca te voi citi in tacere…
    Sa nu pleci prea curand.

  6. monoloage Says:

    @carmin merci … prea curand nu..dar la un moment dat…s-ar putea…

  7. carmin Says:

    da… si asta pentru ca nimic nu dureaza o vesnicie:)


Lasă un răspuns

