From Russia…with music

Martie 26, 2008


Putini stiu ca mai ascult si muzica ruseasca. Si, ca sa vedeti care ar fi motivele, va dau cateva exemple mai jos:

Stas Piena – „O tebie”. Adica, „Despre tine”. Dupa ce a facut furori printre rusoaice, participand la Big Brother-ul local, acum continua cu muzica si, dupa parerea mea, o face destul de bine.

Dima Bilan –  Ia tebia pomni. „Imi amintesc de tine”, o piesa de succes in Rusia al unui fost concurent la Eurovision al Rusiei, din urma cu putini ani. A iesit pe locul 2, parca, melodia numindu-se „Never let you go”.

Gorod 312 – piesa, castigatoare a premiilor MTV rusesti, este si pe coloana sonora a unui film SF- ceva gen Matrix, Daywatch, de mare succes in Rusia.

Din nou Dima Bilan cu o alta piesa de succes.

Yulia Savicheva , o alta participanta la Eurovision in 2004, din partea Rusiei, cu una dintre piesele e-a facut-o star in Rusia si nu numai: „If Love Lives in Your Heart” („Esli V Serdtse Zhivet Liubov”)

Bratia Grimm sau Fratii Grimm, dupa traducere, sunt considerati un fel de  U2 ai Rusiei. Iata una din piesele lor de succes:

Deocamdata atat, pentru ziua de azi. In cazul in care v-au placut, o sa mai adaug si altele.

9 Răspunsuri to “From Russia…with music”

  1. Cinabru Says:

    Pentru mine au fost surprinzatoare, intr-un sens bun. Cand mai ai timp, mai pune. Vad ca merita ascultate.

  2. monoloage Says:

    cinabru, ma bucur ca ti-a placut.. o sa mai adaug , cat de curand..

  3. Oana Says:

    🙂
    Incearca si Vitas…

  4. monoloage Says:

    sa mai adaug din vitas adica…altfel.exista un post special dedicat lui…cu ceva timp in urma: https://monoloage.wordpress.com/2007/09/08/vitas/

  5. Oana Says:

    de la vitas imi place mult de tot mama, an autumn leaf, desigur opera the star smile soul…
    ar fi frumos daca ai mai adauga🙂

  6. monoloage Says:

    cat de curand va veni si episodul 2…din „From Russia…with music”…si voi include si ceva nice de la Vitas..

  7. dianette Says:

    Al doilea videoclip e fara cuvinte.. de vis.. si melodia..
    Sa mai adaugi. Sunt frumoase.

  8. silver rain Says:

    si eu „Imi amintesc de tine”🙂
    …imi amintesc, mai ales, cat de minunat, inflorindu-mi auzul, sufletul in culori calde intotdeauna mi-ai imbracat…

  9. monoloage Says:

    ma bucur ca v-au placut….am mai adaugat…si o sa mai…


Lasă un răspuns

