From Russia…with music (2)

Martie 31, 2008


Alena Vysotskaya – aka Dusha, un fel de Evanescence a Rusiei:

si

Bratia Grimm cu Serdtze – Inima:

3 Răspunsuri to “From Russia…with music (2)”

  1. dianette Says:

    Iti dai seama c-am inceput cu nr 3 :))) M-ai pacalit😛. NU regret, am avut cu ce-mi clati si privirea si auzul.. Le-am ascultat pe toate si-mi plac. De fapt, sunt de mic copil obisnuita cu muzica ruseasca.. parintii ascultau ades. Probabil si la tine. Ma bucur ca-si mai aduce cineva aminte.

  2. monoloage Says:

    Ma gandeam eu..ca fetele..vor incepe cu nr 3…in special..datorita fotografiilor din video….oricum..piesa de la bratia grimm…mie imi place la nebunie…

  3. dianette Says:

    E arta, oricum ai lua-o!😛 Si mie-mi place piesa!


Lasă un răspuns

