Pantorima

Mai 9, 2008


pantorima

Pentru ca se apropie anul – mai sunt cateva zile – de cand am deschis acest blog, m-am gandit sa adun intr-un fisier, creat anume pentru acest eveniment, randurile scrise (nu toate) de-a lungul lunilor trecute. Sper sa va placa.

Le puteti downloada, accesand acest link: http://www.divshare.com/download/4447783-a78

7 Răspunsuri to “Pantorima”

  1. Mariana Duma Says:

    excelent, le voi citi cu mare placere🙂

  2. Dan Iancu Says:

    bagam un tort:)

  3. gabi Says:

    La multi ani!
    Sa te faci mare, mareeee (blogule) si tu Dragos sa ne scrii mai des !

  4. monoloage Says:

    @mariana ma bucur..
    @dan bagam si-o bauta….te sun sa te anunt…
    @gabi merci…nu stiu daca mai des…nu cred…dar voi mai scrie…dupa timp..inspiratie..etc…

  5. dianette Says:

    LA MULTI ANI!!!😛

  6. silver rain Says:

    Ratacita in exercitii de admiratie mi-am regasit aici BLANDA LUMINA si cautand urma pasilor pe plajele tale gandul mi-a ramas cuibarit intr-o tainica PANTORIMA.

    Multumesc Dragos si fruntea sa-ti fie totdeauna SENINA!


  7. hm. dragut blogul. chiar interesant ;;). great job. :]


Lasă un răspuns

