Dansul

Iunie 24, 2008


The Passion of Dance by *ryoung

Esti o fantoma cu buze aprinse, ochi mari si parul ravasit, ratacita intr-o multime de copaci fara frunze. Si dansezi! Dansezi intr-un fel nemaivazut vreodata de o fiinta umana. Un dans de neinteles, escamotand realitatea, un dans…ca un ritual magic. Ma chemi din corpul tau posedat de toti si in acelasi timp de nimeni, si-mi spui, cu voce blanda, sa ma intorc, caci dansul acela dezaxat, ma va epuiza. Ma tintuiesti cu privirea incercand sa-mi umpli golurile cu lacrimile tale.

Dansezi si canti. Fara cuvinte. Iar eu raman uluit, incercand sa ma gasesc prin lipsa cuvintelor si-n plinatatea sunetelor. Te pierd, ramanand atras de magnetismul animal si al halucinatiei pe care prezenţa ta a provocat-o. In plin realism organic imi lipsesc 21 de grame.

8 Răspunsuri to “Dansul”

  1. dianette Says:

    Acum chiar am ramas fara cuvinte. Superb. Bizar. Am avut scena in fata ochilor.. poate si pentru ca mi-aminteste de multe.. Frumos..

  2. ana pauper Says:

    era să uit cum e să uit de mine
    cum pot dansa pe melodii latine

  3. monoloage Says:

    @ana nu ai cum sa uiti de tine
    cand stai in preajma
    unor punkiste si-a unui caine..;)
    @dianette mc…

  4. ana pauper Says:

    plus melci de plush,
    desene, poezii,
    plus un memo
    aici, că
    dansul:)

  5. ingrid Says:

    Bine ai revenit,mono… .Uite,pentru ca nu stiu a compune asa..ca voi..m-am gandit sa postez mici fragmente dintr-o poezie…draga mie..
    Firesc se insira zilele in clipe egale.
    Imi astept barbatul cu inima starnita
    Ca la prima intalnire.
    Vine la pranz
    Cu fata obosita.
    Ma duc inspre el,vine spre mine,
    Plenitudinea gestului simplu
    aruncat din dragoste.
    Fericirea e firescul strans cu migala.

    Clipele monotone ascund mari bucurii,
    E SCUMPA SECUNDA BANALA.

    „Dansul” tau e complicat..Eu ma bucur simplu,ca in versurile astea…Suntem atat de putini..cei fericiti..Numara-te printre ei..O Vara Frumoasa!A mea e vara indiana…

  6. silver rain Says:

    halucinant si tainic e visul trait sub pleoapele fierbinti ale verii si fantomatic e dansul linistii in spatiul in care amprenta cuvintelor nerostite a rotunjit albastrul tacerii…
    din mine pasul spre tine se naste firesc si pierduti in amintirile ascunse sub pleoape ne regasim dansul in sonoritati crezute uitate…dansez ca intr-un ritual magic si imaginea trupului despletit din lumina iti cuprinde si-ti scalda sufletul in involburarea unui val urias ce nu a cunoscut niciodata linistea marina…cantecul fara cuvinte prin clipe ne duce de mana…

    in golul din tine albastrul se prelinge dintr-o lacrima trista si cu sufletul iti imbratisez cele 21 de grame lipsa…

  7. sherby2007 Says:

    Buna, sunt Serban. Ai un blog frumos. Ai putea sa-l vizitezi si tu pe al meu?🙂 http://sherby2007.wordpress.com/

  8. monoloage Says:

    ingrid …a fost o vara..asa cum ziceai…mc mult..
    @serban multumesc…te-am vizitat
    @silver din nou vorbe frumoase…de ce nu te apuci de scirs?


Lasă un răspuns

