плакать

August 20, 2008


8 Răspunsuri to “плакать”

  1. Dan Iancu Says:

    mosule, baga si tu o iexplicatie ca unii e analfabeti si nu stiu la ce s euita.

  2. ana pauper Says:

    вози
    вед
    спроси
    писа

  3. clariana Says:

    el aşteaptă zorii

    să-i cureţe aşchiile
    din sufletul zdrelit;
    să-i umezească în aur topit
    ochiul închis de întuneric.
    Apoi, pe aripi de rugină,
    zdrobind statuile de gheată,

    excitând văzduhul
    luminând adâncurile tulburate,
    el se pierde in raze negre,

    fuge cu capul in mâini,

    aleargă turbat de furie si vin,

    să-şi ascundă pieptul stins.

    cineva te percepe in cuvinte….

  4. thea Says:

    ok, asa ceva n-am auzit pana acuma. cine este?

  5. monoloage Says:

    @thea vitas se numeste mai gasesti si alte piese de-ale lui pe-aici: https://monoloage.wordpress.com/2007/09/08/vitas/

  6. radugo Says:

    era să-l trag de urechi pe Dan Iancu: cum să nu-l recunoşti pe Vitas? da mi-am amintit că tot de la tine îl ştiu. foarte mişto şi piesa asta.

  7. anielle Says:

    Si eu tot de pe acest blog am aflat de Vitas .Multumesc , Dragos:).

  8. monoloage Says:

    @radugo si anielle pt nimic..ma bucur ca am fost si eu de folos


Lasă un răspuns

