Chiromantie

Septembrie 2, 2008


te-am pierdut

prin podul palmei

cautandu-mi

mult prea infrigurat

linia vietii

decat cea a inimii.

acum,

ma pierd

printre amprente.

8 Răspunsuri to “Chiromantie”

  1. sburlea Says:

    ce sa zic? ai grija cu amprentele🙂

  2. donna Says:

    Te-am pierdut
    Cautand amprente..
    Acum linia inimii e sfaramata
    Iar linia vietii haotica..
    Astept sa-mi desenezi iar viata..
    Cum vrei tu…

  3. silver rain Says:

    te-am intalnit
    pe linia vietii
    unii ar zice intamplator
    si in timp ce faceam ocolul inimii
    mergand infrigurati
    pe urmele inca reci dar topite
    ale zapezii din noi
    amprentele tale
    in suflet mi-au ramas
    ca un dor

    mai stii cum mi-ai pictat palma
    cu linia care transforma sovairea in zbor?

  4. Dan Iancu Says:

    mai don, tu te pierzi in prea mult servici, bre:)

  5. Monica Says:

    Intinde-ti palma si priveste din nou!Linia inimii este tot acolo, atinge-ti dorinta si te vei incalzi,invata din amprente si mergi pe linia inimii apoi…

  6. dioneea Says:

    cine nu ar recunoaste?!:)

  7. monoloage Says:

    @sburlea am ..am
    @donna frumos…dar daca deseneaza o caricatura?
    @silver wb….
    @dan deh…e adevarat..dar macar e pt mine…
    @monica toata lumea sa intinda palmele….;)
    @dioneea daca ai stii cati sunt….

  8. donna Says:

    Trebuie sa fie un risc…altfel n-ar fi excitant…mi-l asum..Si stiu ca ai talent..la desen..Iar la desenul vietii..trebuie sa fie doi,nu crezi?


Lasă un răspuns

