Selectie

Decembrie 4, 2008


Azi voi lasa muzica si videclipurile ce o insoteste sa vorbeasca. Am facut o mica selectie a videclipurilor care, din punctul meu de vedere, sunt printre cele mai bine realizate. Iata lista mai jos:

1.MOBY-PORCELAIN


2.RADIOHEAD- STREET SPIRIT


3.THE STROKES – YOU ONLY LIVE ONCE

4.THE AVALANCHES – FRONTIER PSYCHIATRIST

5.ROYSKOPP – REMIND ME

6.BLUR- COFFE & TV

7.DAFT PUNK – ONE MORE TIME

8.NICK CAVE & KYLIE MINONGUE – WHEN THE WILD ROSES GROW

9. THE VERVE- THE BITTERSWEET SYMPHONY

10. SIGUR ROS- GLOSOLI

5 Răspunsuri to “Selectie”

  1. capatullumii Says:

    mi-ai dat de lucru azi🙂
    multe din ele le stiu, dar trebuie sa le vad si sa le ascult pe toate ca sa le pot ordona intr-un fel😛

  2. monoloage Says:

    oricum ar fi…enjoy it..;)

  3. capatullumii Says:

    toate sunt frumoase, imi plac; n-as putea face o ierarhizare a lor din punctul asta de vedere🙂

  4. monoloage Says:

    nici eu nu am facut una…e o ordine aleatorie….desi…cel mai mult…sa recunosc..imi place…ultima postata….

  5. capatullumii Says:

    🙂 eu oscilez intre radiohead si sigur ros, adica tot ultima😛


Lasă un răspuns

