Prietene

Decembrie 5, 2008



Draga prietene,
Stam amandoi
pe tarmul lumii
si parul ne incarunteste
trecut-au in soapte
prin noi
tainele vietii
doar pasul hotarat
pe-acestea le vesteste.
Calatori prin noi
si-n viata
ne veghem in continuare
vom incarunti frumos
intr-un cer de dimineata
cu-o mireasa zambitoare
pentru-amandoi,
dar
de prisos.

PS: Zenon spunea ca „Un prieten este un alt tu însuţi”. Ferice de cei ce au asa ceva. Pentru ceilalti filmuletul de mai jos e definitoriu:

8 Răspunsuri to “Prietene”

  1. capatullumii Says:

    Da, un prieten adevarat este cel in care ne putem regasi si al carui suflet vibreaza si simte la fel si in acelasi timp cu al nostru in dansul dulce-amar al vietii si-al timpului parsiv ce uneori ne pacaleste pastrandu-ne sufletele tinere si-atunci cand suntem grei de anii ce-au nins in parul nostru…
    Si da, ferice de cei ce au un astfel de prieten, dar oare cati dintre noi se bucura de o asa fericire?:)

  2. silver rain Says:

    “Si pentru durerea cea mare, albastru i-am zis,
    tot fara pricina, ori numai pentru ca asa mi-au
    suras buzele.
    Te-ntreb, oare tu, daca asemenea ai spus, surazand,
    carei alte dureri i-ai spus astfel?
    Desigur, inaltimea pe care-am azvarlit-o din ochi,
    ca pe o sulita fara intoarcere,
    tu altcum ai mangaiat-o, pentru ca mainile tale,
    gemene cu ale mele, sunt absurde, si-ar trebui
    sa ne bucuram de aceste cuvinte trecand
    de pe o gura pe alta ca un rau nevazut,
    caci ele nu exista.
    O, prietene, cum este albastrul tau?”

  3. anonim Says:

    Eu nu am prieteni!
    Asta pentru ca am avut prea multa incredere in oameni si toti m-au dezamagit si jignit…
    Nu mi-am inchipuit ca oamenii pot fi asa de rai si invidiosi.
    Vorba proverbului: „Daca vrei sa nu ai dusmani, nu ai prieteni”.
    Tu ai prieteni?

  4. monoloage Says:

    @capatullumii nu stiu sa-ti raspund la intrebarea ta…presupun ca nu foarte multi…
    @ploicica albastrul meu…. e galben…
    @anonim bine te-am gasit… da, am. Putini si buni.

  5. gabi Says:

    Prietene, tu ce mai faci ?🙂
    Ca si eu incaruntit-am :)))

  6. Cristia Says:

    Daca tot suntem la capitolul asta, te salut,prieten deja vechi si de la inceput drag..🙂

  7. erminusha Says:

    Mi-a placut mult poezia asta🙂


Lasă un răspuns

