In noul an…

Ianuarie 5, 2009


De ziua mea am primit unul dintre cele mai frumoase cadouri, un cadou ce se vrea a fi lansat cum trebuie luna aceasta. Iata despre ce cadou e vorba:

Ii multumesc pentru acest cadou unei fiinte foarte dragi sufletului meu!! Piesa de mai jos iti este dedicata:

6 Răspunsuri to “In noul an…”

  1. Anielle Says:

    Si eu am ascultat azi toata ziua aceasta piesa iar acum o gasesc pe blogul tau🙂.

  2. monoloage Says:

    este o piesa foarte frumoasa….

  3. Bloody Mistress Says:

    Eu nu o stiam🙂
    Superba..

  4. monoloage Says:

    glad you like it!!..si bine te-am gasit pe-aci….

  5. capatullumii Says:

    Hmmm! Am mai descoperit o particica din tine si pe deviantart… si cate or mai fi…🙂
    Felicitari pentru carte! si probabil ca or sa mai urmeze si altele…
    Succes in continuare…

  6. monoloage Says:

    merci capatullumii…


Lasă un răspuns

