Vitas in Romania

Ianuarie 8, 2009


Vitas, de care am mai tot pomenit pe monoloage, va sustine un concert solo in Romania, pe 25 februarie 2009, la ora 20.00, in Bucuresti, la Sala Palatulu.

Conform datelor de pe http://www.vitas.ro biletele vor costa intre 200 si 400 RON si vor fi puse in vanzare incepand de joi, 8.01.2009. Pentru alte informatii, vizitati site-ul oficial.

Pentru a va mai reimprospata memoria, iata un videoclip mai jos, „Steaua”. Daca vreti mai multe, ori dati la cautare pe monoloage ori pe youtube. Enjoy!!

22 Răspunsuri to “Vitas in Romania”

  1. Amelia Says:

    Am un talent de-a dreptul fascinant de a rata evenimentele. Pe Gotan Project i-am pierdut de doua ori, pe Joaquin Cortez l-am pierdut de doua ori, pe Depeche i-am pierdut o data, pe Vitas il voi pierde o data. La Depeche ma duc sigur anul acesta, oare la al doilea Vitas o sa reusesc sa ajung?

  2. monoloage Says:

    Pai inceraca sa poti ajunge…Pe Depeche i-am pierdut si eu prima oara…acum nu vreau sa-i ratez deloc…idem Vitas…

  3. Amelia Says:

    Nu am cum sa incerc sa ajung, stiu cu certitudine ca nu voi fi in tara atunci…
    Iar pe Depeche cred ca am sa merg la Budapesta sa ii vad😛

  4. Dumitru Says:

    Cine doreste bilet pentru concertul din 25.02.2009 sa ma contacteze la numarul:+40766845793 Biletele vor fi disponibile de la 14.01.2008.Pretul este de la 200 RON pana la 400 RON

  5. Cristina Says:

    Iata ce-am gasit pe un site care zice ca e fan club Vitas Romania:

    Biletele vor costa intre 200 si 400 RON. Le puteti achizitiona astfel:

    de la Sala Palatului, Agentia Teatrului National, Magazinul Muzica, reteaua Diverta, Clubul Deja-Vu.
    de la sediul firmei organizatoare, IMPERIAL MOLDROM, b-dul Libertatii, nr. 1, bloc 1A, scara 5, ap. 98, telefon 021 336 02 92 sau 0723 380 864.
    online, de pe site-ul http://www.bilete.ro

    Eu zic ca mai bine imi iau bilet de aici, macar astia sunt casierii autorizate, nu iau asa de la oricine!🙂

  6. i.o.flavius Says:

    Super veste! L-am arătat şi eu lumii pe blog. merci
    Cele bune!

  7. monoloage Says:

    flavius, ma bucur ca ti-am putut fi de folos. Te mai astept..

  8. VOlk Says:

    O voce minunata si fermecatoare – Vitas, te bucura intrutotu`, este nemaipomenit cum o persoana atit de sarmanta si tanara poate face minuni, de altfel il poti asculta si pe Radio RBD Romania, intr`un program special dedikt, vezi rbd.gameszone.ro sau vitas.ro ! Toate cele bune…

  9. VOlk Says:

    o interpretare originala a piesei Ciocarlia, cantata de Vitas😀 http://vitas.ro/ciocarlie.html . Cantaret ce va avea concert pe 25 februarie la Sala Palatului, preturi incepand cu 120 RON ! :X

  10. monoloage Says:

    ne vedem acolo…Volk..

  11. Simona Says:

    Credeti ca merita sa merg la concert la Vitas (ceea ce imi doresc f mult)si sa iau bilete la loja (120 ron)? Se vede ceva de acolo? Mai mult oricum nu mi permit a.i. sa mergem 4 persoane. Deci merita? Multumesc

  12. monoloage Says:

    eu zic ca se merita oricum…si orunde ai sta..

  13. VOlk Says:

    Exact, merita sa vi, oriunde ai sta !😀
    Si nu uitati, sa veniti kiar si la aeroport, pe data de 24 februarie, orele 20:35, cu pancarte, cu glasu` pregatit pentru ca se va filma si tot tacamu` !
    mai multe detalii, gasiti pe vitas.myforum.ro, forumu` Fanclubului Oficial Romanesc – Vitas ! :X

  14. VOlk Says:

    hehe, mai zi ceva, omule😛 djOptiv te incanta cu`n remix marca Vitas – Lucia di Lammermoor: http://www.filebox.ro/video/play_video.php?key=uu4opb9ktyr4t5ft si sa numa` ziceti ca nu va place !🙂

  15. VOlk Says:

    conferinta de presa filmata, cu toti fanii Vitas, din Romania… te asteptam, multe surprize ti s`au pregatit ! mai multe detalii, pe vitas.myforum.ro sau rbd.gameszone.ro !😀

  16. Laura Says:

    poate mi se pare doar mie, dar era (Vitas) foarte frumusel in concertele din 2003, si vocea se potrivea perfect cu figura/fizionomia; in cele din 2007 e plinut, cu falcutze, freza ca de pensionar…
    nu’sh ce sa zic, dar poate reuseste cineva pana la urma sa-i spuna ca nu-i sta bine asa si sa-l faca sa slabeasca cateva kg, si sa-l aranjeze ca in 2003.

  17. VOlk Says:

    asta`i cadou` meu pentru ziua lu` Vitas, un clip de aprox. 4,30 min: http://www.filebox.ro/video/play_video.php?key=7d9oj4dvnt13a9ot
    este in engleza, da` sper sa va descurcati, pentru c`am dorit sa`l inteleaga tot globu` !🙂

  18. VOlk Says:

    CD-urile si DVD-urile Vitas la preturi eXceptionale in editii limitate, mai multe detalii la
    http://rbd.gameszone.ro/v-shop
    Multumim ca esti fan Vitas, fie ca energia acestuia sa-ti dea puterea de-a merge mai departe!
    multi pupici, ce ma bucur c`am participat la un asa concert grandios, mai vreaaauuu !

  19. VOlk Says:

    [Campanie] Vrem Vitas la radio, in Romania! Participa si TU!
    Semneaza aici, http://petitiononline.com/975417/petition.html

  20. Serena Says:

    Chiar daca….mai tarziu cu un an….pot spune ca sunt fericita ca l-am vazut pe Vitas in concert…o super voce. Putini care pot urca cu 5 octave atat de usor

  21. Alex Says:

    Vitas e la fel de rar ca Mozart


Lasă un răspuns

