Naufragiatii

Februarie 3, 2009


Plutim in deriva,

Pe-un ocean

Colorat

De speranta,

Tinem in mana,

Strans,

o andiva,

loviti de current

nu stim

unde-ajungem,

n-avem siguranta.

Ne vom izbi,

Odata,

De-un colt de insula

Gol,

Unde ne-astepta

Cuminte,

Desenat pe nisip,

Cuvantul

Ajutor.

Ne lasam

descurajati

Pe umerii uzi,

Nisiposi,

Ai noii celule.

Ajungem sa fim,

Astfel,

Naufragiati

Pe propriile

Insule.

30 Răspunsuri to “Naufragiatii”

  1. Erminusa Says:

    Foarte frumoasa descrierea vietii🙂 Din pacate ai dreptate si uneori ne complacem in anumite situatii, ajungand „Naufragiati pe propriile insule”…

  2. Monique Says:

    Mai trist e atunci cand ajungi din propria vointa pe insula,crezand ca acolo vei fi fericit,si realizezi,mult prea tarziu,ca e doar o colivie de aur din care nu te mai poate salva nimeni….pt ca esti „in the middle of nowhere”…

  3. capatullumii Says:

    Cand ne lasam doar in baza sperantei, orbiti fiind de ale ei culori, lasandu-ne purtati de valul ei intr-o barca fara vasle sau fara carma si fara sa intreprindem nimic pentru a o implini, putem ajunge propriile noastre victime trezindu-ne aruncati de val de pe un mal pe altul al deznadejdii.

  4. teiucul Says:

    Cum vrei sa comentez? Vrei sa dezvalui latura-mi sensibila? Sau sa spun doar ca insulele pe care ajungem, sint – de fapt – propriile alegeri?😉

  5. Lori Says:

    Am naufragiat.În fapt de seară
    Pe-o nesfârşită apă te-am pierdut
    O mare de lacrimi…of,infinită teamă.
    Ţipau pescăruşii în dulce briza verii
    Ai apărut!
    Durere tăcută.În valuri mă arunc
    Şi alge-mi şoptesc că vii în curând.
    Cu şiraguri de scoici te văd eu,în gând
    Şi ochii-mi frumoşi în linişte….plâng.

  6. Lori Says:

    Sărutul e tandru,e dulce.E bun Fíerbinte-i nisipul iar marea albastră.
    Ca de prima dată.Te alint.Acum
    A ta sunt.Întreagă….
    E fiinţa mea toată!


  7. salt on our/ your skin???

  8. monoloage Says:

    @ermi din pacate, in ziua de azi, mai toti ajungem sa fim niste naufragiati din diverse motive…si nu neaparat de cele ce tin de suflet…am vazut de curand „The Wrestler”..si, acolo, exista o fraza ce cred ca va deveni celebra: „Acolo, in ring, oricat m-as rani, nu ma va durea ca in afara lui”…replica e aproximativa..
    @monique daca e din proprie vointa…atunci ori te resemnezi ori, dupa ce te saturi, pui mana si-ti construiesti pluta…
    @teiucul eu sa te invat cum sa comentezi?:P…dupa cum iti vrea gps-ul…nah..
    @lori de ce ai ales astfel de comentariu?
    @ana pana ajungi la mal…da…

  9. Lori Says:

    nici nu mai e nevoie să-ţi spun că scrii la superlativ!Absolut
    com.meu se vrea a fi tot ceva despre naufragiu,din păcate însă născut în faţa tastaturii 🙂
    Se mai poate?

  10. monoloage Says:

    lori merci….si se mai poate…daca asta simti..si aici iti vine inspiratia…scrie cat vrea sufletelul tau…

  11. donna Says:

    Bine a zis teiucul,D…sau alegi cu ochii inchisi insula.?..mergi pe atingeri..wow…nu vreau sa dau frau liber imaginatiei..ca n-am gps ca teiucul..

  12. monoloage Says:

    donna tu ai gps..oricand…;)..si da frau liber imaginatiei..;)

  13. donna Says:

    Sunt destul de „imaginativa”..dar cam Timida!!!! mai ales cu barbati ca tine…poate daca incepi tu…sa poposesti pe insula…Dar n-ai mai avea timp sa scrii pe blog si ma omoara fetele de pe-aici..


  14. nu sunt naufragiata … inca…., dar cred ca ramane si dupa ce ajungi la mal; uneori nu doar gustul dar si cristalele acelea, impregnatein celule; eu iti doresc sa nu le simti vreodata!
    o zi cu…. zambet🙂

    pasarile oare pot naufragia?
    nu, nu ma gandesc la Albatrosul lui Rimbaud, stii bine


  15. scuze pt ‘avalansa’ sauvalurolr prea dese, dar mi-am amintit o fraza si stiu ca te obsedeaza zborul si Icar

    Paler scria undeva, de fapt e titlul unei carti: ‘rugati-va sa nu va creasca aripi’
    eu nu pot….; cat de bine pot sa imi mentin credinta, indoiala, de fapt, in cele scrise, voi incerca sa aflu astazi sau maine
    o zi si cu spor in toate !!!

  16. Gabi Says:

    Fain scris, ca de obicei.
    „Nu există fericire de care să-ţi aminteşti fără tristeţe.” Octavian Paler /Rugati-va sa nu va creasca aripi
    (m-a provocat un pic Ana 🙂

  17. Lori Says:

    Oooo,eu mă rog să mă trezesc într-o dimineaţă cu aripi….Aş zbura spre locuri dorite,să fiu măcar pentru câteva secunde alături de oameni pe care n-o să am şansa să-i întâlnesc,să ajung mai repede lângă cei dragi,să se realizeze visul copilăriei mele:ZBORUL!


  18. scriu cu majuscule:
    DACA AS FI BANUIT CA AS PUTEA ‘ISCA’ UN MINIFORUM PE TEXTUL POSTAT (AI O RUBRICA APARTE, STIU!!!), AS FI RENUNTAT LA A MAI SCRIE CEVA;
    CEEA CE VOI SI FACE DE ACUM !
    SUCCES, DRAGOS!

  19. sisifratat Says:

    PENTU CONFORMITATE
    si pt eventuale curiozitati
    semnez si dau adresa

  20. sisifratat Says:

    PENTU CONFORMITATE, cu respect,

  21. Gabi Says:

    mai, mai, mai…era de bine😛

  22. Monique Says:

    @monoloage – de construit pluta…n-ar fi greu…dar ce te faci daca ai niste lanturi care te tin bine ancorat pe insula?🙂

  23. sisifratat Says:

    su cu acelasi respect, pentru a inlatura orice neintelegere, cer scuze, daca s-ar fi putut sapar… ‘irascibla’ ;
    Va saigur pe toti ca nu sunt, dimpotriva🙂
    MULTUMESC!
    un gand in plus pt gabi; cand voi avea ragaz, am sa zabovesc mai nult pe blog, fara a te deranja, totusi, dar prefer sa comunicam pe blogurile noastre.

    [scuze, Dragos !]

  24. kyliex Says:

    E foarte frumoasa poezia, dar nu inteleg ce semnificatie are „andiva” in tot decorul acesta ? :))

  25. Ada Says:

    Pana acum am naufragiat pe insule gresite, ajutandu-i pe altii sa-si gaseasca propriile insule (am scris ceva ieri despre asta), o voi gasi si eu pe-a mea si voi naufragia cu placere.

  26. Gabi Says:

    Ana,
    sigur, sigur, cu mare placere🙂

  27. delta Says:

    Ai activata optiunea de moderare?

  28. delta Says:

    OK, o ai activata.
    Deci vrei doar opinii pro-, nu si cele pe bune despre tine sau despre ceea ce faci.

  29. monoloage Says:

    @delta este activata pentru cei ce posteaza prima oara, datorita spamului primit zilnic…vrei sa ma injuri…sau sa-ti spui parerea…te rog frumos…nu am sters niciodata vreun comentariu ina afara de cele cu reclama…. so…astept comentariile tale „pe bune despre mine sau despre ceea ce fac.”
    @kylex andiva este o speranta comestibila..

  30. vanda Says:

    comentariul numarul 30
    Rugati-va sa nu va creasca aripi…sau daca va cresc, sa va creasca pe dinauntru sa stiti de ele doar voi….si Dumnezeu!

    Oare ce e mai bine…sa plutesti in deriva…sau sa naufragiezi pe o insula de tine insuti?


Lasă un răspuns

