Beti de dragoste

Februarie 12, 2009


Incepand de azi,

va astept pe toti

in baruletul meu,

de pe Caderea Bastiliei 30

– pe langa ASE,

la un pahar

de orice.

26 Răspunsuri to “Beti de dragoste”

  1. Joaninha Says:

    E al tau ? Chiar am trecut ieri pe acolo, insa la ora aia cautam de mancare, nu de baut😆

  2. KingSnake Says:

    Hehe !
    Chiar am trecut ieri pe langa el. Doar ca eram in cautare de mancare asa ca ne-am continuat pasii.🙂

  3. monoloage Says:

    @joaninha si Ks bine v-am regasit si-aci…da e al meu…sunteti bineveniti oricand…din pacate inca nu avem mancare aici…dar…cat de curand sper sa bag si mancare..

  4. KingSnake Says:

    Pai o sa-ti calcam pragul baruletului in vreo seara, caci e destul de aproape.

  5. Joaninha Says:

    Vad ca iar vorbim amandoi de-odata😆
    O sa venim pentru o tequila😉

  6. Asterix Says:

    De acasa pana la barulet fac doar 10 minutele de mers lejer.
    Pot sa vin si in alta zi sau doar in cea de salariu?🙂

  7. monoloage Says:

    salutare Asterix!! wellcome!…poti veni oricand vor aripioarele tale..;)

  8. monoloage Says:

    @jo&ks anytime..;)

  9. Ada Says:

    Bine ca mi-ai zis!😉
    E super frappe-ul!


  10. zona fiindu-mi foaaarteee cunoscuta , as veni, din cand in cand,asa in trecere, e cumva amenajayta la subsol (cunosc cladirea doAar atatt cat se poate vedea de pe strada eu ador tavernele si caii verzi; pe cei de rasa i-am pierdut;
    therefore, we’ll see around
    a nice day!


  11. completare necesara: imi place expresia beti/betie de/din dragoste, chiar daca mie NU mi se potriveste; mda, cred ca se pot goli si umple multe pahare palavragind despre asta si nu numai… si inca ceva important pt linistea intunericului: nu ma voi arata decat f f f f rar si discret🙂
    [completare facuta pentru a scuti amfitionul de un eventual raspuns]

  12. monoloage Says:

    @ana esti binevenita oricand…;)

  13. Lori Says:

    Oooooo,baruletul unui poet!
    Uite,cand am drum in Bucuresti….popasu-l fac acol’
    la tine.O ciocolata calda cu muuulta frisca-mi doresc!
    🙂

  14. cleo Says:

    Sant sigura , ca o sa se adune la tine toti gunoierii!! Cei virtuali ,se stiu ei care🙂

  15. Monique Says:

    Nice…o sa-l iau si eu pe „printu` consort” si facem o vizita undercover😀

  16. Lori Says:

    @Monique-cu voia lu’Dragos,indraznesc si io sa-ti cer ‘o adresa de contact’🙂

  17. Lori Says:

    @Dragos,nu am fost inspirata sa fi scris pe forum.
    E nevoie de scuze?

  18. Lorena Lupu Says:

    o să trec şi eu cu drag să mă îmbăt de dragoste în băruleţul tău, cu o mică menţiune: în limba română nu se pune virgulă între subiect şi predicat.😉

    deci „bla-bla îţi oferă”…

  19. monoloage Says:

    lorena stiu….mi-a scapat, fara intentie….ci cu neatentie, in febra creatiei…acum o las asa…ca sa-mi scoata ochii…
    Merci, esti prima care a vazut…
    Si te-astept sa te imbeti de dragoste….;)

  20. donna Says:

    Poate erai si tu beat de dragoste,D. …

  21. Athe Says:

    Promit solemn ca_cand ajung in satu’ cu ministrii caut Bastilia, o fac sa cada, numar pan’ la 30 si dau o tura prin baru’ tau🙂
    Hai sara buna!

  22. Zadkielix Says:

    Super tare acest mod de a prezenta atat locatzia in sine dar si ceea ce vrei sa realizezi!
    Te admir si pt simplul fapt ca m9-ai dat add…
    Cu resspecte,
    daniel Mihai

  23. Maeva Says:

    multa bafta pentru barulet. Super. Am sa vin cat de curand… si poate chiar am noroc sa te vad. Nu ne-am mai vazut de secole:)

  24. monoloage Says:

    maeva, multumesc pentru urari…

  25. Asterix Says:

    Misto baruletul, chiar astazi l-am vizitat. Va recomand si voua sa mergeti.
    Baiatul si fata care servesc iti sunt neamuri? Foarte amabili si foarte serviabili, ziceai ca-i afacerea lor.

  26. monoloage Says:

    ma bucur ca ti-a placut asterix…nu, nu imi sunt neamuri…
    te mai astept…poate facem un party vineri seara..;)


Lasă un răspuns

