Katharos

Februarie 20, 2009


Pierdut undeva ,

in noi,

ultimul katharos

analizeaza

conceptia,

profund dualista,

a doua lumi,

irevocabil opuse,

care-i compun

stapanul.

Era candva,

Vioi,

ultimul katharos,

si poseda

Solutia,

Perfect realista,

ce ar putea uni,

lumile opuse.

S-a opus un nebun,

Omul.

17 Răspunsuri to “Katharos”

  1. sisifratat Says:

    … adca, tot El, Stapinul si ceea cel el poseda: Solutia [poate nu tocmai perfect realista, indraznesc sa cred si sa ies din litera Testamentului.. oare?]

    ––––––––
    este ultimul ‘comentariu’ lasat pe acest blog.
    numai bine !

  2. Crina Says:

    De ce ai sters comentariul tau?

  3. monoloage Says:

    dintr-o greseala…se mai intampla..

  4. Crina Says:

    ok ms de raspuns

  5. Lorena Lupu Says:

    aveţi o leapşă splendidă şi graţioasă.😛

  6. monoloage Says:

    Lorena iti multumesc si am luat-o in consideratie…voi raspunde cat de curand…

  7. tolstoievski.blogspot.com Says:

    tinere, de ce scrii tu poezii atit de serbede?

  8. monoloage Says:

    tolstoievski… taman pentru a se potrivi cu ideea de monotonie…

  9. teiucul Says:

    @tolstoievski

    Eu sint un poiet aflat in neagra mizerie creativa dar macar recunosc. Tu? Sau te-ai gandit sa fii trol? Ca am vazut ca ti-ai facut si tu un blog, ai scris un post si?

  10. Tolstoievski Says:

    Am scris un post. Si-atit. Si „monoloage” a mai cistigat citeva comentarii.

    Ce inseamna „neagra mizerie creativa”? Nu mai poti scrie nimic, sau scrii prost?

  11. snake Says:

    te-am descoperit astazi. esti mirifc!

  12. monoloage Says:

    snake… ce pot sa zic…merci….nu stiu ce adjectiv mi-as adauga – hai ca devin manelist :)) – dar nu mirific.. ma chinuie si pe mine talentul cateodata…ce iese din aceasta chinuiala, apare aici, intr-o anumita forma…

  13. snake Says:

    te-am „cules” pe blog-roll-ul meu la sectiunea „Margele de sticla”.

    Precizare: nu fac niciodata complimente false. sunt f.obiectiva, chiar si cu mine insumi. lasa-ma sa-ti atribui acel adejectiv, chiar daca va ramane doar al meu. De asemenea, daca ceva nu-mi place, ori nu comentez, ori o spun direct, intr-un mod cat mai politicos.

    Intrebare: Sa inteleg ca poeziile sunt creatia ta proprie? Te intreb asa…ca sa nu te magulesc mai mult si ca sa am o bucurie pe ziua de astazi. Am descoperit o comoara.

  14. monoloage Says:

    Tot ce e aici, proza sau poezie imi apartine. Unde nu imi apartine apare numele celui care a creat-o. Merci inca odata..
    PS: imi poti lasa un link, sa te pot citi si eu….?

  15. snake Says:

    chiar nu inteleg de ce nu-mi merge linkul. toti spun asta. oricum eu am blogul „No Justice” despre coruptie in sistem si, pentru inima mea, pagini speciale dedicatei artei in toate formele, inclusiv poezie si muzica.

    http://lorylex.wordpress.com/

  16. monoloage Says:

    nu-ti merge pentru ca nu-l pui … merci de link…am plecat in vizita…


Lasă un răspuns

