Ne vedem deseara..

Februarie 25, 2009


…la concertul lui Vitas. Pana vin cu detalii de la concert si, poate, cu niste imagini de-acolo, va las in compania lui si-a piesei „Fara tine”.

11 Răspunsuri to “Ne vedem deseara..”

  1. anielle Says:

    Cat mi-ar fi placut sa vin !

  2. donna Says:

    Frumos ..si titlul cantecului..!!!

  3. jasmin Says:

    Chiar imi place cum canta tipul asta. Si tare imi pare rau ca nu pot veni. Dar astept sa-mi spuneti cum a fost…🙂

  4. Monique Says:

    N-am reusit sa conving pe nimeni sa mearga cu mine…asa ca astept sa ne povestesti tu cum a fost…

  5. monoloage Says:

    o sa incerc sa postez niste filmulete de aseara, chiar daca mi-au iesit destul de prost, sunetul e bun. Vitas a fost extraordinar.

  6. Lori Says:

    Cred.Astept sa scrii!

  7. Cecile Says:

    Salutare…asteptam … 🙂

  8. monoloage Says:

    neatza anestisia!
    @all ne auzim saptamana viitoare cu noi posturi… din pacate, serviciul ma retine prea mult..

  9. Mike Says:

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    ______________________________
    Don’t pay for your electricity any longer…
    Instead, the power company will pay YOU!

  10. lillav Says:

    So, ai timp sa pui cateva filmulete (1?) din concertul lui Vitas? 🙂


Lasă un răspuns

