De azi..

Aprilie 21, 2009


Ma puteti gasi si pe www.blablalounge.wordpress.com.

Asa cum am mai spus, Bla-Bla este un barulet ce imi apartine. Veti gasi acolo detalii despre el, poze de la petreceri, prezentari de clienti aparte ai barului, ale staffului, meniul si multe altele.

PS: Cat de curand, voi fi mai prezent si pe monoloage cu articole noi.

6 Răspunsuri to “De azi..”

  1. Lori Says:

    Te asteptam,Dragos!
    HRISTOS A INVIAT!

  2. monoloage Says:

    adevarat a inviat, lori!

  3. vintagedresser Says:

    mi-ar plăcea să trec pe acolo,cu siguranță voi găsi ceva interesant

  4. DeMaio Says:

    Aha…şi eu nu ştiam! Haaa! Cred că la un Karaoke mă bag, într-o zi, pe neaşteptate :)) Numai să aflu unde-ţi este minunea :))

  5. DeMaio Says:

    Mdeah…de ce ar trebui să mă mire faptul că este la doi paşi de locul meu de muncă? :))))


Lasă un răspuns

