2

Iunie 10, 2009


Dupa 2 ani si un pic, de cand am inceput sa scriu aici, va las , pana in momentul in care ma voi reapuca de scris, o selectie din ceea ce v-a placut cel mai mult(conform blogstat-usului):

1. Fascinatie nocturna

2.Sarut

3. Ganduri razlete

4. Povestea vietii mele

5. Divinus

6.Playing love

7. Calatorie cu euri

8. Florile copilariei

9. Amintiri

10 răspunsuri to “2”

  1. Monique Says:

    Eu as fi pus „Sarut” pe primul loc,chiar daca blogstatus-ul spune altceva 🙂

  2. monoloage Says:

    deasemenea este una dintre favoritele mele..clar…dar si blogstatusul spune ceva..intr-un anume fel..merci de aprecieri monique

  3. ioana Says:

    eu aleg ‘Calatorie cu eu-ri’

    ‘….Primul care-si incalca angajamentul este, de obicei, eul fizic. Isi abandoneaza pe celalat eu, fie pentru ca n-a gasit ce-a cautat, fie pentru ca si-a construit un alt eu. Unul mai aproape de ceea ce isi doreste eul fizic…’

    si nu este, neaparat, atat de dostoievskian
    SUCCES !

  4. monoloage Says:

    ioana…bine te-am gasit pe-aici…si merci de incurajare!

  5. ioana Says:

    multumesc pentru raspuns…
    as vrea sa te intreb – mainile din fotografie nu reusesc sa atinga vioara pentru ca se lipesc de o folie inselatoare sau le este intezis accesul la sunetul muzicii ?
    frumoasa si trista fotografie!
    superb blog!

  6. Tess Says:

    eu as numi fotografia ‘Simfonia aproape fantastica’…. ma intriga totusi de ce vioara exista fizic, iar pianul intr-un fel imaginar/imaginat? 🙂

    super concept, btw si super blog :ok:

  7. BlueAngel Says:

    ioana, nu cred ca ce vezi tu e o folie inselatoare… acelea sunt niste maini care canta la clape/pian 😉 plus celelalte doua care canta la vioara… vorbim de „muzica” cu_care ne-a incantat nenea Monologul 🙂

  8. monoloage Says:

    @tess pentru a-ti da seama ce vreau sa spun prin acel pian citeste aici: https://monoloage.wordpress.com/2007/07/18/monoloage-de-pianist/
    @blueangel ai fost pe-aproape…. 😉

  9. ioana Says:

    credeam si cred ca Monoloagele sunt mai apoape de subtilitatile rafinate, decat incercam unii dintre noi; altii au reusit sa fie ceva mai aproape; si e bine

    am rasfoit aproape tot blogul si marturisesc fara retinere ca mi-au placut mai mult scrierile de la inceput.
    impresia ramane aceeasi – un blog superb

    e un comentariu ce nu necesita raspuns


Lasă un răspuns

