Pescarul

Septembrie 29, 2009


Ne nastem pescari. Din momentul in care am iesit in lume avem in maini o undita. Ne pregatim sa prindem Pestele cel mare.
Indiferent de modelul de undita avut in mana, nada trebuie facuta personal. Nu ai de unde sti compozitia perfecta a nadei. O inveti sa o faci de-a lungul vietii. Pestele difera ca dimensiuni si cerinte de la o persoana la alta: unii vor bibani, altii stiuca, somn si chiar vreun Moby Dick.
Stam concentrati pe malul raului vietii noastre cu undita in mana si asteptam sa se prinda acel peste. De la aceasta categorie de pescari nu o sa auzi povesti fantastice cu pesti, decat in momentul in care prind Pestele. De-abia atunci, povestea capata dimensiuni.
Tu, cititorule, ce peste astepti sau ai prins, si care iti sunt dimensiunile povestii capturarii?

PS: Pentru a va face o mai buna ideea asupra cerintelor, va recomand o poezie de film: BIG FISH.

5 Răspunsuri to “Pescarul”

  1. i Says:

    frumos film, cu toate ca eu nu l-am perceput ca ‘o poezie de film’;
    tu ce cauti ? pestisorul de aur ?
    de cele trei dorinte nu intreb

  2. monoloage Says:

    1. fiecare il percepe in felul lui…
    2. nu caut ceva ce nu exista…

  3. veutzu Says:

    Da, Big Fish si recomand si eu inca doua in acelasi sens: Munchhausen-ul lui Terry Gilliam si chiar The Fall (in care joaca o fetita romanca adorabila, Catinca Untaru).
    Acum, despre pescuit. Personal am ocolit intotdeauna undita, plasa, lanseta si am mers pe scurtatura: am pescuit la dinamita. Care procedeu este rapid, eficient, direct si… prost. Pentru ca prinzi peste mult, dar mort. Dar fiecare isi plateste greselile…

  4. Dragos Says:

    Bine te-am gasit veutzu!…Merci de recomandari. O sa le caut sa le vad.
    Si schimba nada…;)

  5. Joaninha Says:

    Cred ca am prins o scoica cu o mica perla inauntru : iubirea😉


Lasă un răspuns

