Momentul

Octombrie 13, 2009


ploua in momentul
in care-mi
plangeam trupul
in tine.
ne pierdeam astfel,
in stropi
exteriori
si interiori
de picaturi
afective
codificate,
adiacente,
unui profil emotional
al ideii
de ploaie
corporala.

sub asediul
unui flux continuu
ne ratacim in noi
uitand de nuante
experimentand
momentul.

si ploua…

16 Răspunsuri to “Momentul”

  1. monica hanganu Says:

    superb!..
    stii ce cuvant mi-a venit in minte citind poezia?
    este un cuvant din italiana , dar care imi place in mod deosebit : VIVIMI!

  2. ingrid Says:

    Demult n-ai mai scris asa …bravo…cred ca sursa de inspiratie e la inaltimea profunzimii celor scrise de tine…iar desenul..cu inimioara…superb..Trairi intense si fericire maxima iti doresc,drag prieten D.

  3. delaskela Says:

    in dimineata aceasta, la cafea, o astfel de lectura, mi-a placut…bine scris

  4. Orianda Says:

    foarte frumos!🙂

  5. tezeu Says:

    Fain…. mai putin efectiv-afectiv… nu mi s-a parut la locul lui.

  6. Dragos Says:

    @monica bine te-am gasit…multumesc de aprecieri
    @ingrid si tie la fel…
    @delaskela bine te-am gasit!..ma bucur sa aud asta
    @orianda bine te-am gasit!..merci…
    @tezeu bine te-am gasit!…si merci si de apreciere si de critica…nu-mi iese tot timpul…deh..

  7. tot eu Says:

    sincer??????????????iubirea ……..de la 18 ani are magia ei……cea de la 25 ani……..farmecul ei…….iar cea de la 34-35 ani………nu mai are nimic…..e doar amagirea………..

  8. tot eu Says:

    amagirea…….deceptia…….suferinta…..imbraca aceasi haina…….careia omul i-a dat un nume…a colorat-o….dar ce folos….nu degeaba umbla vorba toate lucrurile au timpul si vremea lor………ce nu sa facut atunci……..nu incerca sa faci acum…ptr ca vei simti pe pielea ta diferentele

  9. whiterose Says:

    superb

  10. Savin Cezara Says:

    Salut,

    Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum de discutii si informare destinat locuitorilor orasului Bucuresti. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ ce are la baza un forum cu discutii pe teme diverse din toate domeniile interesante.

    Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.

    In cazul in care esti interesat, adresa forumului este http://www.forumbucuresti.ro.
    Pentru mai multe detalii: contact@forumbucuresti.ro.

    Numai bine,
    Ana

  11. sebra Says:

    direct la suflet

  12. Iulia Says:

    Wow, nu credeam ca mai exista cineva in Ro care asculta Pedro Abrunhosa si mai si impartaseste altora.
    Bune versurile!:)

  13. lillastjarna Says:

    nu-i frumos…dar sunt putin invidioasa – la mine, ploua … altfel acum. ma intreb, pentru moment who’ll stop my rain…I hope yours will not stop

  14. florynleahu Says:

    mi-a placut finalul. contasteaza foarte mult cu intensitatea din cuprinsul textului. acel „si ploua”, parca spune, dar nu ascultati ce zic eu aici, important e ca afara ploua, desi in realitate, nu ploaia este subiectul pe care se concentreaza actiunea. doar 2 cuvinte pentru un contrast atat de puternic. bravo!

  15. Dragos Says:

    merci florin…si bine te-am gasit aici…


Lasă un răspuns

