novum motetum

Decembrie 8, 2009


esti acaparata,

deturnata,

aproximativa

si tardiva.

plina

de complicitati

si furie,

asta-mi doresti

tu mie?

plina

de semne contrare

si degete

incriminatoare,

cu un climat

social

incarcat

politic

si invectiv

divizat.

 

 

esti perdanta

macerata,

iluziva si naiva,

draga romanie,

ce mi-ai facut mie?

 

21 Răspunsuri to “novum motetum”

  1. teiucul Says:

    Bre, esti genial! Mi-era cam dor de celulele tale cele cenusii😉 Foarte tare! Jos palaria!

  2. KingSnake Says:

    Ne place.🙂
    Imi aduce aminte de cantecele de protest ale lui Manu Chao. Ar merge pusa pe un raeggae, eventual cu ceva accente hip-hop. Sau punk.

  3. teiucul Says:

    Slayer & Ice Cube. Parca. Destroy. Parca again

  4. Dragos Says:

    @teiucul sarna…
    PS: de cand ai palarie?:P
    @ks o cantam la karaoke
    @teiucul parca….incerc sa-mi aduc aminte

  5. KingSnake Says:

    Mai mult voi, ca vocea mea …
    Pot eventual sa „hiphopez”, dar cam ca Adrian Paunescu asa …😆

  6. Dragos Says:

    hiphopam……raggaem..rockerim…etc..numa sa se auda……

  7. teiucul Says:

    Dar cum sa interpretez vizualul? Doar dincolo de Romania e soarele?😆

  8. Jasmin Says:

    Foarte bine ai descris Românica noastră de azi🙂

  9. Dragos Says:

    @sb asa cum e..romania e in aer
    @jasmin multumesc…cred ca am mai ratat totusi cateva aspecte…

  10. gabi Says:

    de ce-o certi, rautate mica ? =))

    Place mult si norul si Bobita Marley😉

  11. roxanne Says:

    La Multi Ani!
    Sa fii sanatos si fericit, si sa ai o viata frumoasa, pe care sa o traiesti cum stii tu mai bine!

  12. Jasmin Says:

    La mulţi ani!!!🙂

  13. Julianne Says:

    La Multi Ani! cu sanatate, cu multa fericire, cu impliniri si cu bucurie! (chiar si in aceasta Romanie…)

  14. Dragos Says:

    multumesc tuturor pentru urari..si va doresc asemenea…si si mai mult!!

  15. radugo Says:

    la multi ani!… (scuze de intarziere)

  16. lillastjarna Says:

    salut!

    mi-ai amintit de unica poezie pe care am fost in stare sa o invat in scoala generala: Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie.

    Din pacate, s-a implinit numai una din urarile lui Mihaita:

    „Fiarba vinu-n cupe, spumege pocalul,
    Daca fiii-ti mindri aste le nutresc;”

  17. Dan Iancu Says:

    craciun fericit:)

  18. hch Says:

    In sfarsit, am gasit ceva de citit!
    Daca mi-e permis, felicitari!
    Un an cum iti doresti!
    La multi ani!

  19. did Says:

    la multi ani!!! sa fii sanatos plus restul de numai bine🙂
    te imbratisez cu drag.

  20. Dragos Says:

    la multi ani tuturor!!..bine v-am regasit..


Lasă un răspuns

