Intrebare

Martie 31, 2010


Tu, unde ai vrea sa te trezesti maine?

11 Răspunsuri to “Intrebare”

  1. simona Says:

    o intrebare grea,de ce?ptr ca suntem tentati sa raspundem sub o forma placuta ptr cei ce citesc si iau cunostiinta de mesaj.si atunci nu mai suntem originali,devenim copiatori,decoram raspunsul si-l imbracam cu fel si feluri de zorzoane……….a fi original si sincer ai vedea ca nu ti-ai dori sa te trezesti in anul 1960….sau in spania,franta,etc……..este clar ca motivul sta la baza ca raspuns de ce acolo as vrea…….ma intreb daca intrebarea ar fi sunat asa;Tu,unde ai vrea sa te trezesti maine fara intoarcere,sau ptr totdeauna,definitiv…..putini cred ca si-ar mai dori sa spuna cum am ascultat in nu stiu ce ani,sau in nu stiu ce loc de pe planeta……..Eu unde as vrea sa ma trezesc?tot aici ptr ca as sti ce pot sa fac mai bine decat ieri………..poate sunt eu acum mai carcotasa…………dar asta mi-as dori.trecutul nu-l pot accepta,nu-l pot influenta,modifica………in viitor nu pot sa fiu…dar prezentul este al meu ,locul unde pot sa ma mai trezesc……………….maine!

  2. Zenna Says:

    Interesantă întrebare.
    Pentru mine nu ar conta locul, ci persoanele. Aş vrea să mă trezesc mâine într-o atmosferă care să mă facă să mă simt iubită şi liniştită sufleteşte, să uit de tristeţe, să ştiu că există cineva anume ce nu mă va mai face să sufăr.

  3. silver rain Says:

    lasa-ma sa traiesc dulcea vinovatie de a fi imbracat pentru o clipa aripile tale si de a fi gustat, dincolo de insectar, albul zborului eliberat de ‘acul indoielii’…langa tine🙂

  4. Nea Costache Says:

    Oriunde unde este familia si prietenii!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
    Un Paste fericit!

  5. Venera Says:

    As vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata langa el…cand deschid ochii el sa doarma si sa il privesc tacuta….insa acum nu este un el in viata mea….dar mi-l doresc.

  6. Marie Says:

    In niciun caz Bucuresti,sau cel putin sectorul 5:|:|:| oriunde,cat mai departe de lumea asta descreierata de la oras 8-|

  7. lacramioara Says:

    As vrea sa ma trezesc in bratele iubirii,pe aripile fericirii,intre suflete curate,departe de de intunericul creat de oameni.Dar oare exista un asemenea loc?

  8. simona Says:

    citesc si recitesc si observ ca majoritatea(in general,si pe alte site-uri)incearca sa transmita ceva prin mesajul lor,mai codat,mai cu subinteles,dar fara curaj…..lipseste acel impuls de moment,zvacnire interioara,cum vreti voi sa o definiti,de care ar putea profita si spune mult mai simplu,clar adevarul….adevar cunoscut doar de tine si D.zeu..ar suna altfel,s-ar simtii.dar ne este frica sa recunoastem de cea ce sta,locuieste in noi,sa nu fim recunoscuti.si atunci intrebarea mea este:De ce cautam si tinem la imaginea noastra,ca sa ce?????

  9. Nea Costache Says:

    Pentru ca in curand voi deveni taran, am trecut pe la tine sa-ti urez multa sanatate si inspiratie!
    http://www.neacostache.com/2010/04/12/ma-fac-taran/
    O zi frumoasa!

  10. elEna Says:

    Eu vreau sa ma trezesc acasa. La mine acasa, in pielea mea, in familia mea, langa bebe, langa sot.

  11. Miruna Says:

    Eu as vrea sa ma trezesc mai aproape de mine insami.De aici ar curge toate, ca o cascada de iubire,intelepciune,toleranta, deschidere… catre cer, catre lume.

    Frumos videoclipul.Te pune pe ganduri.Imi pare ca oamenilor le e frica sa viseze.Sunt oarecum incurcati de intrebare, sa ma las…sa nu ma las…Fericiti cei care se lasa in bratele viselor.


Lasă un răspuns

