Momente

Iunie 14, 2010


Viata nu se masoara in numarul respiratiilor, ci in momente care ne iau respiratia.

8 Răspunsuri to “Momente”

  1. Ancuţa Says:

    Momente…interesant filmuletz,impresionant…

  2. Dragos Says:

    multumesc de vizita ancuta..
    cat despre filmulet…nu am cuvinte…dupa cum spuneam…viata se masoara in momentele ce ne iau respiratia…si-atat…

  3. Zenna Says:

    Emoţionant!

  4. Serena Says:

    Incredibil de emotionant…si fara cuvinte

  5. silver rain Says:

    dincolo de privire, aceeaşi taină a ochilor în care nu poţi citi nimic, sau orice…
    te îmbrăţişez pentru un moment cât o respiraţie…

  6. Dragos Says:

    @zena & serena ma bucur sa aud ca v-a placut
    @silver wb!..long time no see..si multumesc mult pentru imbratisare….. nu ai zis cat tine respiratia insa.:P..

  7. lntz Says:

    Excelent! Mi-au dat lacrimile..

  8. Dragos Says:

    @lntz multumesc de vizita…te mai astept…
    PS: acelasi sentiment l-am incercat si eu..prima data..cand am vazut clipul


Lasă un răspuns

