Bahic

Noiembrie 9, 2010


 

incepusem
sa-mi pierd
mintile.
cum
nu-mi permit
acest fapt,
am inceput
sa mi le beau.

12 Răspunsuri to “Bahic”

  1. bogdan Says:

    Nu sunt foarte sigur de ce, dar sunt complet de acord.

  2. Joaninha Says:

    Hm, deci reciclezi ?

  3. Dragos Says:

    @joa imi protejez propriul mediu mental….deh, sunt un ecologist..cu propria persoana
    @bogdan merci de sustinere

  4. ana pauper Says:

    nici că s-ar fi putut un titlu mai bun acestui moment (fetească neagră)…

  5. Mirela Says:

    de ce nu-ti permiti sa ti le pierzi? you think people care?

  6. Dragos Says:

    @mirela tu-ti permiti? daca da..in ce conditii?
    cat despre the people ..ti se pare in acele cuvinte ca vorbesc la plural sau de altruism?
    e un gest pur egoist de autoconservare… la o prima vedere… si aceea incetosata…
    @ana inchin…si ma inchin…

  7. Mirela Says:

    eu nu-mi permit sa o tin intr-un singur loc.
    aveam un sentiment ca mintea ti-o palpezi abia atunci cand rezoneaza in minti mai mari sau depaseste banalele minti „imprastiate”, si de-asta am considerat ca orice legat de mintile noastre nu poate fi tratat doar intre mine si o oglinda.

    anyway: cheers!

  8. Dragos Says:

    @mirela doar n-oi fi balaur, de tii mintea in mai multe locuri? :))
    cheers!!

    PS: sper ca stii de gluma…

  9. Mirela Says:

    :)) balaur balaur cu vreo 3 capete

    PS: meduza sa nu fiu😉


  10. […] mulțumesc tuturor celor care mi-ați postat comentarii la puținele articole publicate, cerându-mi totodată scuze că nu v-am răspuns și mulțumesc de asemenea […]

  11. maskirovka Says:

    bună asocierea pictură-poem, chiar ar fi meritat să scrii puţin mai mult. tabloul este complex/ complet, poemul însă mai putea absorbi ceva.


  12. SĂRBĂTORI PE CARE SĂ LE SIMIȚi CU ADEVĂRAT, ADICĂ FRUMOS!


Lasă un răspuns

