nervi.pe scurt.

iulie 13, 2010


Dupa ce am citit interviul Cu Florin Iaru din Dilema Veche , „Romanii nu se mai revolta, doar se enerveaza”, m-am enervat rau. Si asta, pentru ca…avea dreptate.

Si nervii acestia veneau dupa ce citisem la rubrica „Dilematici din toate tarile, va ascultam..”, materialul scris de Kinga Toma, „Poate..”(nu l-am gasit pe dilemaveche.ro, asa ca trebuie sa cumparati Dilema Veche nr.334, ca sa-l cititi-sic!), unde, desigur, ma enervasem din nou. Si el avea … dreptate.

In fapt, erau realitati de care eram constient de multa vreme. Si, tocmai din acest motiv m-am enervat din nou. De ceva timp incoace – cam mult de altfel- incep sa am dreptate vizavi de ce va fi si cum se „dezvolta” o natiune. Si numai oracol nu vreau sa fiu. Asa ca, iar ma enervez…

6 răspunsuri to “nervi.pe scurt.”


  1. […] plan naţional Constantin Stănoiu se situează ca povestitor pe urmele unor clasici ai genului precum Ion Creangă, Mihail […]

  2. mariocatana Says:

    elegant blog..de cand ai devenit si multimedial…frumoasa corleare imagine text..felicitari!

  3. Dragos Says:

    danke mario…;)

  4. lillastjarna Says:

    Buna Dragos,

    care sunt acele idei legate de evolutia unei natiuni, care se confirma in ultima vreme?

    Claudia

  5. Dragos Says:

    involutie, iletrism, nepasare, egoism etc….

  6. health Says:

    revolutiile le fac tot aia cu bani…pana atunci doar stai si te enervezi


Lasă un comentariu